13 czerwca grupa gimnazjalistów zajmująca się projektem edukacyjnym "Jak przybliżyć język francuski mieszkańcom naszych okolic", kontynuując swą misję ruszyła do okolicznych szkół aby wystawić w nich przedstawienie dla dzieci "Le Petit Chaperon rouge". Drugoklasiści odwiedzili Szkołę Podstawową w Niesułkowie oraz Szkołę Podstawową w Koźlu stwarzając dzieciom możliwość posłuchania tej popularnej bajki po francusku.
| 
             | 
           
             | 
           
             
             | 
           
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             | 
           
             
             | 
          
| 
             | 
           
             
             | 
           
             | 
           
             
             | 
          
| 
             | 
           
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
          
             
             | 
           
             | 
           
             
             | 
           
             | 
          
| 
             | 
           
             | 
           
             | 
           
             | 
          
| 
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
          
| 
             | 
           
             
             | 
           
             | 
           
             
             | 
          
| 
             | 
           
             | 
           
             
             | 
           
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             | 
           
             
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             | 
           
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             |